Divendres de tertúlia 21/11/25

DIVENDRES DE TERTÚLIA amb Antonio Pérez Collado (CGT i Ateneu llibertari Al Margen), Enric Llopis (Rebelion) i Adrián Navalón (Podem València). Parlem de la condemna al Fiscal General, Mª José Català i el franquisme, la successió de Mazón, la COP30, Santos Cerdán...
Puedes escuchar este podkast en https://www.ivoox.com/divendres-tertulia-21-11-25-audios-mp3_rf_163100661_1.html